Sunday, 22 April 2012

Monday, 5 March 2012

Yacht Yard - Marine services

ad in thalassa magazine (mag. for boats) 
title: Tα 'χετε κάνει θάλασσα; 


Στρατηγική επικοινωνίας:


Perception: Όλοι πιστεύουμε οτι είμαστε ειδικοί και οτι ξέρουμε να φτιάξουμε το πρόβλημα που έχει προκύψει. Το ίδιο ισχύει και στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ενα σκάφος.


Η εταιρία yacht yard είναι ο ειδικός που θα σας δώσει λύσεις
σε όλα τα προβλήματα - απορίες που έχουν όσοι έχουν δικό τους σκάφος
ή πρόκειται να αγοράσουν. Γι 'αυτο επικοινώνουμε το πρόβλημα- Eρώτηση Τα 'χετε κάνει θάλασσα; στην 1η κχ- υποσέλιδο και στην αμέσως επόμενη σελίδα την λύση, την εταιρία Υacht Yard






Monday, 20 February 2012

EPIDAVRUS- GREEK EXTRA VIRGIN OIL

Tag line inspired from a basic truth of the product.
It's worth waiting one year to taste the...


Logo and Packaging of Epidavrus label


GREEK EXTRA VIRGIN OIL


D is inspired from the ancient theater of epidaurus.
More info you can find at www.epidavrus.gr






Sunday, 29 January 2012

DNA - Ινστιτούτο αισθητικής


Τίτλος: DNA - my beauty
Πελάτης: Ινστιτούτο αισθητικής DNA
Δημιουργική ιδέα: Έντυπο-κάρτα καθρεφτάκι για μακιγιάζ-περιποίηση
το οποίο μπορεί να το έχει  η υποψήφια πελάτισσα στην τσάντα της!










BUSINESS CARD

Tίτλος: Warning, you need help!
Πελάτης: IT-Computer solutions freelancer
Δημιοyργικη ιδέα: Πλαίσιο διαλόγου υπολογιστή όταν
έχει πρόβλημα. Η λύση είναι ο τεχνικός.



Sunday, 22 January 2012

Sales organiser

Πελάτης: Όμιλος ζαχαρωδών και  τυποποιημένων προϊόντων "ΕΚΚΕΝΤΡΟ"
Τίτλος:"Kούτες"
Δημιουργική ιδέα:  Οι κούτες αποτελούν το βασικό μέσο διακίνησης
των προϊόντων του Ομίλου απο την αποθήκη στα σημεία λιανικής.
Εxtras: 36 σελιδο







A5 ΜΟΝΟΦΥΛΛΟ STUDIO ΡΑΠΤΙΚΗΣ

Τίτλος: Bρήκαμε το κουμπί σας!
Δημιουργική ιδέα/στρατηγική: Αξιοποίηση
των ρούχων που δεν φοράμε και στοιβάζουμε άσκοπα
στην ντουλάπα μας.
Σχήμα: A5
Eνέργειες προώθησης: Λαϊκή, super market περιοχής, συλλόγους χορού, 
γενικά όπου ¨συχνάζουν γυναίκες"